سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نزدیک واگذارد ، یارى دور را به دست آرد . [نهج البلاغه]
درباره وبلاگ
مرتضی[15]
ما که از خود چیزی برای گفتن نداریم اما شهید گلستانی گفته بود : وقتی حسین علیه السلام در صحنه است ،اگر در صحنه نیستی هر کجا می خواهی باش ! چه ایستاده بر نماز ،چه نشسته بر سفره شراب... هنوز درست نفمیده ام آیا من هم در صحنه ام یا ... این همان بصیرتی است که رهبرمان از ما انتظار دارد.

خبر مایه
لوگوی دوستان

سلام به همه دوستان
در ابتدا باید بخاطر غیبت طولانی ام ازتون عذر خواهی کنم و حلول سال نو رو هم به همه تبریک عرض می کنم . امیدوارم که زیر سایه امام زمان (روحی فداه) سال بسیار پر برکتی داشته باشید و امسال با هم کمک کنیم تا ما نیز زمینه ساز ظهور آن حضرت باشیم.
 شروع سال جدید خیلی باحال بود . از همه با حال تر پیام های تبریک نوروزی بود و البته از همه تبریکها خنده دار تر، تبریک جناب آقای اوباما به ملت ایران بود که بعد از راه انداختن این همه مسخره بازی تو سال گذشته توسط ایشان و بروبچس محترم سیا و موساد و اینتل جنت سرویس و ... از اهمیت بالایی برخوردار بود و مردم رو بسیار خوشحال کرد.
اما امروز یک پیام تبریک برای بنده به گوشی همراهم از طرف کلفت ایشون سرکار خانم مریم رجوی اس ام اس شد که خیلی برام جالب بود . با خودم فکر می کردم که چقدر این کلفت و ارباب بهم شباهت دارند .متن این پیامک بشرح زیر است (بدون کوچکترین کم و کاستی)
From : tabrik
Maryam Ra*ja*vi:shoma baraye pirozi,hame zarfiyatha&emkanat&elzamat siyasi&ejtemayi?&bevije ONSORE RAHBARI KONANDE anra da ekhtiyar darid
باید از خانم کلفت پرسید که بابا این دیگه چه جور تبریکیه ، حد اقل یه عید مبارکی میکردی یکم آبروی رفته اربابت رو بجا می اوردی بعدش دعوا می گرفتی.
ظرفیتهای مد نظر ایشون مثل گذشته ترور ، قتل و کشتن مردم  بیگناه و بمب گذاری های گروهک وابستشون هست.
البته امکانات ایشون بسیار زیاده تا ارباب به اون ولخرجی دارن که خانم کلفت نباید نگران امکانات باشند.
اما مورد آخر که از همه مهم تره عنصر رهبریه . بله رهبری خیلی مهمه .فعلا عنصر رهبری ایشون باید بره دنبال مشروعیت بگرده . رهبر مد نظر ایشون کلی شعار داد مانند قانون گرایی که محض رضای خدا به یکیش هم پایبندی نشون نداد.
در آخر ، این خانم کلفت و بقیه عمله اکره استکبار بدونن تا سربازان ولی امر امام خامنه ای زنده هستن نمی زارن که به این انقلاب کوچکترین دست درازی بشه تا پرچم اون رو بدست صاحب اصلی اش یعنی قطب عالم امکان آقا حضرت مهدی (عجل الله فرجه) تقدیم کنن .

دوشنبه 89 فروردین 16::: ساعت 6:10 عصر
نظر()